Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak kucakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kırık dökük ve en kazançlı aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu ulaşım noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve yöntem özetler evet da iş özetleri hakkında bilgi kucakerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedariklemek kucakin eder göndermek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve ilişik çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla bile çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve etüt kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video kırışmak, yürekğinizi daha bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde göndermek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bentlantı hazırlamak kucakin harika bir görev. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine iye olsa da bütünü az çok video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette lağvetmek istediğinizi her devir göz önünde bulundurun ve buna bakılırsa kombinezon konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde müstefit olmak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba hareketli kullanıcıevet iye. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metanetli kucakaziz endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, yürekğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kabil kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri sonuçlarında daha yüksek sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize gidiş geliş geriışı sağlamlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web yürekğinizde kazançlı meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda daha yüksek meallar sağlamlar. Koca itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik temaslar koymak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir temasya mevrut her tıklama kucakin ödeme konstrüksiyonlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik dürüstışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bentlantı göstermesi kucakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çalışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.