Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak artık genel ağ üzerinde var sıfır firmaların tecim potansiyelleri sadece birkaç müşterisi ve doğru çevresi ile sınırlı. Bu sıkıntı de, şirket rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En küçük ilçe, kasaba ayrıca inanması müşkül ama köylerin dahi esnafını tanılamattığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan taharri motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birhayli firmanın web sitesi ile muhaliflaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu kadar arz ve talebin iri başüstüneğu ortamlarda, satıcı şu demek oluyor ki şirket – alıcı şu demek oluyor ki alıcı muhakkak hissedar bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu hissedar noktalar içinde, en uz dalgalı şirket rehberleridir.
Hasetmüzde birhayli şirket rehberi, öncelikle mevzii şu demek oluyor ki elan daraç alanlarda hizmet vermekte. Sebebi ise, rehberin amaç kitlesine çok elan hafif halde ulaşabilir olması. Yani, bugün mevzii bir şirket rehberi heveslimış olsanız, şuan ilçenizin varsa örgütlü uran ya da tecim merkezlerine bizzat yeterli ziyaretler ile birhayli yiyecek alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen methalimciler dâhilin de, epey yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi