Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak daha çok genel ağ üzerinde var olmayan firmaların tecim potansiyelleri yalnız birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu nabız de, firma rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak ilçe, kasaba hatta inanması zor ama köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, biryoğun firmanın web sitesi ile içinlaşacağınızdan güvenli olabilirsiniz.
Bu denli sunu ve talebin yoğun olduğu ortamlarda, satıcı yani firma – allıkıcı yani müşteri gerçekli müşterek bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu müşterek noktalar süresince, en eksiksiz dalgalı firma rehberleridir.
Günümüzde biryoğun firma rehberi, öncelikle yerel yani henüz yetersiz alanlarda özen vermekte. Sebebi ise, rehberin hedef kitlesine çok henüz emeksiz şekilde ulaşabilir olması. Yani, bugün yerel bir firma rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin var ise birleştirme sanayi ya da tecim merkezlerine şahsen iyi ziyaretler ile biryoğun şart alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen antreimciler muhtevain de, nispeten yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi